Monday, 8 December 2014

HARI PENDAFTARAN, SUAI KENAL DAN UJIAN DIAGNOSTIK BAGI MURID TAHUN 1, 2015.


Tarikh: 18 Disember 2014 (Khamis)
Masa : 8.30 hingga 10.30 pagi

TENTATIF PROGRAM :

A. MURID TAHUN 1
8.30 pagi : Pendaftaran murid di dalam kelas
8.30 pagi : Pendaftaran kehadiran ibu bapa/penjaga di luar dewan
9.00 pagi : Ujian Diagnostik
10.00 pagi: Taklimat Ringkas Peraturan Sekolah
10.30 pagi: Bersurai

B. SEMUA IBUBAPA
8.30 pagi : Pendaftaran murid di dalam kelas
8.30 pagi : Pendaftaran kehadiran ibu bapa/penjaga di luar dewa
9.00 pagi : Ucapan Alu-Aluan (di dalam dewan) dari :
                    i.  Encik Azman Bin Mokhtar (Guru Besar SK Salak)
                    ii. Tuan Haji Che Abdul Majid Bin Che Omar
                         (YDP PIBG SK Salak)
                   Taklimat ringkas oleh :
                    i. Puan Hajah Alimah Binti Mohd Taib (GPK Pentadbiran)
                    ii. Puan Hajah Aida Binti Abdullah (GPK HEM)
                    iii. Encik Tarmizi Bin Soik (GPK Kokurikulum)

10.00 pagi: Edaran Buku Teks Tahun 1, 2015 kepada ibu bapa/penjaga
10.30 pagi Bersurai

4. Pakaian murid dibenarkan memakai kemeja t putih dan seluar sukan berkasut atau memakai pakaian seragam sekolah serta berkasut sekolah lengkap

5. Bawa bawa alat tulis untuk Ujian Diasgnostik

6. SENARAI SEMAK BORANG MAKLUMAT MURID TAHUN 1

1. 4 keping gambar berukuran passport *
2. Salinan surat beranak
3. Salinan kad pengenalan bapa / penjaga
4. Salinan kad pengenalan ibu / penjaga
5. Salinan sijil nikah ibu bapa
6. Salinan bil elektrik / air
7. Slip gaji bapa *
8. Slip gaji ibu *
9. Perakuan pendapatan

Catatan :
Bahan 2,3,4,5,6 telah diserahkan kepada pihak sekolah semasa proses Pengesahan Penempatan Tahun 1.

Sekiranya ada yang belum membuat pengesahan sila ke pejabat untuk mengambil maklumat yang perlu.

Ibu bapa hanya perlu bawa bahan * 1, * 7, * 8.

7. Sila kembalikan Borang Sistem Maklumat Murid pada yang belum menyerahkannya semasa membuat Pengesahan Penempatan Tahun 1.

Sekian dan harap maklum. Ribuan terima kasih di atas kerjasama dan keprihatinan tuan/puan sekalian.